blottar mig ;)

Sorry att jag gjorde er besvikna nu era små pervon.
Bara kul att se hur mycket högre statistiken blir när man skriver något utmanade!
Nej tänker verkligen inte blotta mig, sitter så påklädd man bara kan bli.
Har lärt mig nya saker idag:


1. Tisdagar är värdelösa.... Har inte gjort något vettigt förutom att pilla navelen och spelat sims.

2. Läxor är självmordsframkallande (därav att jag gjort "aktiviterna" ovan för att undvika läxorna).

3. Jag har 33 leverfläckar på min kropp! sa ju att tisdagar är värdelösa och framkallar desperata handlingar.

4. Hur man lägger en förbannelse över skånetrafiken, om jag har några fans som jobbar på skånetrafiken tillägnar jag bilden nedan till er <3<3<3



Jag kanske inte är naken men är fett gangster och supercool...
Och det slår nakenhet 3 ggr om.
Och ni som har läst detta tragiska inlägg måste tro att jag är mobbad, jag är faktiskt inte så mobbad.
Mamma betalar några speciellt utvalda att umgås med mig så jag klarar mig ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback