Sur och behöver skriva av mig.

Blir så jävla trött när jag går in på facebook.
Såna jävla attetionwhores
Är det inte om att weina om sitt "värdelösa och patetiska liv" så är det hej kolla på mig och mina a-kupor upp till hakan.
Asså seriöst kom igen?!
DET ÄR INTE SNYGGT!
och ja jag vet att ni får mer uppmärksamhet från killarna.
Men är det bra uppmärksamhet?
Ni får ett engångsligg får troligtvis är inte killen ute efter mer. :)
Och till alla bölare där ute.
ja fett chill att vara ledsna ibland ( det är jag med)
MEN ATT VARENDA JÄVLA INLÄGG/ STATUS är så.
Det är bara tröttsamt.
Behöver man verkligen så jävla mycket uppmärksamhet?
Har man äkta vänner räcker det med tröst från dem.
och jag vet att jag har rätt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback