Svar till frågestunden

Tack alla underbaringar för era fina frågor.
svaren kommer här nedan :) 

Har du några syskon?
Jaa tyvärr har jag fyra stycken;), Har inga helsyskon faktiskt men de räknas som mina
syskon. Tre systrar hos mamma och en bror hos pappa. I´m the oldest! ;)
Vilken är din favoritmat ?
Jag är väldigt svag för lasagne faktiskt haha, mammas lasagne är det bästa :D
Gillar du julen?
Ja det gör jag men är lite rädd att jag börjar växa ifrån det "/
Vad gör en en vanlig fredag kväll ?
Varann helg är jag hos min pappa så då är jag hos han. Annars brukar det vara fest eller bara umgås med mina vänner.
vad ska du göra i helgen?
Denna helgen ska jag först till pappa på fredagen sen åker jag vidare till en tjejkompis på lördag:)
Hur lång är du?
1.65 haha, jag kan inte påstå att jag är lång, men jag kommer in som barn på det flesta grejer så där sparar jag pengar ;)
Vart bor du?
Jag bor i en liten by vid namn Ludvigsborg, och jag gissar  på att ni har ingen aning vad det är.
det ligger i alla fall mellan Höör och Hörby i skåne :)
Vad gillar du för musik?
Det ändrar sig från vecka till vecka.
just nu är jag inne i en hip-hop/rnB period ;)
Vilken är din favorit serie på teven?
DESPERATE HOUSEWIFES utan tvekan!
Vad har du för fobier?
Jag har alltid varit rädd för ormar, tål inte dem!
och nu på senare dagar har jag utvecklat en rädsla för höjder.
Och sen självklart rädslan för att människor i min närhet råkar illa ut.
Gillar du kakor?
Nej, jag älskar kakor. Jag är nog den största gottegrisen som finns kan jag säga :D
Vad är din favorit godis?
Haha det är många (A) svag för choklad, lakrits och sura godisar ;)
varför bloggar jag?
För att jag har märkt att jag uppdaterar mig för mycket på fb och sånt.
folk tycker nog att jag är lite jobbig.
på bloggen kan jag skriva om vad jag vill för det är vad bloggen är till för.
Och sen vill man självklart att så många ska läsa det för då blir man mer motiverad att skriva.
Ja så sammanfattat behöver jag skriva av mig då och då :)
Har du fått ditt hjärtat krossat, och var det av dina första kärlek?
Asså egentligen kan jag inte säga att mitt hjärta blev krossat men jag var mycket ledsen.
Jag kan inte säga att jag har haft ett förhållande.
Men jag gillade en kille typ ett år och två ggr av det året så ingick killen något med mina kompisar.
Det var rätt jobbigt men kan inte säga att det krossade mitt hjärta :)

Hoppas jag gav tillräckligt bra svar :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback