Önskelista till julklappar

Fick reda på igår att min mobil kommer inte kunnas lagas utan får en ny istället..
Satt och tänkte på att min superbra kamera kommer att försvinna.
Låter futtigt att jag använder mig av en mobilkamera men för sina fem megapixlar är den sjukligt bra.
Riktig blixt och allt i den.
Men den kommer inte tillbaka :(
Därför får jag önska mig en ny kamera i julklapp.
Man kan ju drömma om en systemkamera men får nog tänka realistiskt att det blir en kompaktkamera istället.
(kameran nedan hade varit perfekt!)

Mer på min önsklista är:
Desperate housewifes boxar (3,4,5)
Ipod
Pengar

Låter överflödigt jag vet.
Men är inte önskelistor till för att önskas? ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback