Ändå

Tror jag tänkte blogga igen.
Min blogg har ju varit nedlagd nu ett braaaa tag haha, kolla statistiken och såg faktiskt att det var en liten stackare som kollat blogg, massa hjärtan till dig som haft hoppet uppe om att jag skulle komma tillbaka <3<3
Insett att det är askul att blogga om hur mycket och vad jag stör mig på, fungererar i princip som terapi för stackars bittra Rebecka Persson.
Hade ju kunnat blogga om vad jag käkade för macka i morse som alla andra bloggare men vem fan bryr sig om jag käka en skink eller ost smörgås. Tror folk bryr sig mer om mina bittra utlåtanden och tycker det är intressantare än om jag valde att käka en pågenlimpa eller ett knäckebröd i morse.
Och föresten hade inte det funkat eftersom jag inte käkar frukost, så där sprack det....

Detta käkade jag till mat idag föresten. ;)




Bara det bästa duger till mig så fick fisk direkt importerad från de finaste vattnen utanför kaschakstan.
Denna gourme middag? fick endast betala en femma för den.
Vilket kap!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback