.

Har aldrig något vettigt att säga i rubrikerna känner jag.
Precis kommit in från en utedejt med Bea.
Det är den stora fördelen med att bo 50 meter ifrån varandra.
Egentligen borde jag plugga eftersom jag har ju fått den stora äran att få läxor på lovet.
Men har fatsnat på facebook istället, mer givande att läsa alla förutsägbara statusar <3<3
Nytt år på lördag, firas in i åkarp med mina otroligt fina tjejer!
Tänkte sammanfatta mitt år kort och gott. 

skiftet mellan 2010 och 2011 började piss och redan då gjorde jag saker jag ångrar idag.
Jag hittade tillbaka till Bea, något som jag verkligen inte ångrar.
Jag fortsatte hålla ihop med Emily och detta tackar jag gud för!
Vi fick tillskott av Annie och Olivia som jag idag har kommit nära och det finns inga andra jag vill spendera mina skoldagar med.
Jag var med på idol, syntes på bildrutan i ca 10 sekunder.
Jag har skrattat,gråtit (oftast av glädje eftersom jag är ascool och brukar inte böla!) fått ig, gått loss, läst biblen, sunkat i min sen, partajat och drivit min familj till vansinne ibland, färgat håret 300 gånger.
Men detta är väl sånt varenda tonåring gör eller? ;)
Gjort många saker jag ångrat men som kommer hjälpa mig sen.
learn from my mistakes med andra ord.  
Hittat många nya fina vänner men i för sig förlorat vissa, sad but true.

2011 har varit ett bra år men hoppas på ett fantatiskt 2012!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback