♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Jag bor mest hos mamma och träffar min pappa varann helg.
Båda är födda 1973 så jag har rätt unga föräldrar.

Mamma

Detta är personen jag ärvt min förvirring från.
Min mamma är nog den mest glömskaste människa jag träffat.
Men jag vet att hon bara vill väl egentligen.
Det är svårt att både ta hand om ett jobb och 4 barn.
Men min mamma är jäkligt bra ändå, Har en rätt öppen relation med henne.
Även om jag utelämnar rätt mycket info om mig ;)


Pappa

Detta är personen jag spenderade nästan hela min barndom med.
Och han är underbar.
Han har samma humor som mig (alltså bästa humorn).
Även om vi inte träffas så ofta så har vi ändå bra relation.

Älskar er båda två <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback