you gonna miss me when im gone

Nu är det så att jag är på lite sugigt humör.. 
Jag har varit väldigt glad i min blogg men nu är jag bara arg och ledsen faktiskt. 
Men sen tänker jag "varför böla?"
svinet kommer ju fortsätta vara svin. 
Och det är då jag känner hur skönt det är att jag ar släppt svinet. 
JAG KÄNNER DET NU! 
Jag har fucking kommit över en idiot.
åh vad härligt det känns.
Nu är jag glad igen.
Han har inte längre makten, jag har makten över min egna kropp och mitt egna liv. 
Fantastiskt!
du killen, ångra du hur mycket du vill ;)
jag lever ändå
P.s Tycker bara denna låten är skön att känna nada för, värd att lyssna på :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback