Svar till frågestunden!

Här är dem!
svaren ni har väntat på! ;)

1. ja du lille stumpan, vad tycker du om mig? :D
Haha Emma så söt, Du jag är riktigt glad att vi har hittat varandra som vi har gjort.
Du är en person som delar min humor och är helt fkn awesome.
Love på oss snakeRebban och flamingoÈmma <3
2.hur kan de komma sig att du är så satans snygg kvinna? :O <3
haha tack, men jag ser inte mig själv som snygg :P
kanske lite småsöt ibland, men du fanny är dock grr ;)
3.Vad gillar du för musik? Alltså typ.. Usher, Justin Bieber, Beyoncé m.fl?
Usher och beyonce kan jag defenitivt lyssna på, båda två är helt otroliga artister.
Men jag är ledsen, Justin Bieber är inget för mig.
Jag är mest inne på hip/hop Rnb och rap och sånt just, helt jävla nerkärad i Lil wayne.
4. Vilka bloggar läser du?
De två jag följer mest är Kissie och Isabelle strömberg.
sen blir det klart att när man har tråkigt så hamnar man tex på Paow och Dessie m.fl
5. favorit färg?
hmm, börjat få en crush för ljus rosa, men tycker väldigt mycket om limegrönt också.
6. gillar du tokio hotel ?
Vissa låtar är helt ok och de har till och med gjort några som är jättebra.
men det är inget band jag lyssnar på ofta.
7. vilken kändis skulle du vilja ha som kille?
Ryan schekler, fy vad han är snygg, och han verkar va en bra kille också :)
8. gillar du punk/rock?
sometimes

9.Vad tycker du om emosar?
Absolut inget fel på dem. 
Hade inte kunnat vara det själv men ja :) 
10. är du oskuld?
nixpix
11. sjunger du bra ?
Haha tycker det är svårt att svara på den frågan men jag sjunger väl inte förjävligt ;)
12.vad äre bästa med kill bloggar ?
Jag tycker det är kul med killbloggar för det finns så mycket fler tjejer som bloggar en killar.
och då känns det som att killbloggarna är mer speciella och unika, tex hur många tjejer har vi inte sett som är 15 år och gravida, nej tack på såna.
13.Liten eller stor kuk?
ja men hallå, haha vilken fråga.
nja kan inte säga så mycket, har inte så mycket att jämföra med, det är allt jag har att säga om det frågan.
14.Vad tycker du om svarta guld fiskar, och ja stora guldiga guldfiskar med ?
Tycker du prinsessan Lia pch Anakin är fina namn på fiskar?
Vad tycker du om elaka männsikor som filmer och fotar döda djur? ( såsom fiskar? )
HAHA, detta är min störda fiskälskande bästa vän som har skrivit detta.
jag tycker inte om fiskar och jag tycker namnen är förfärligt mesiga.
Tycker det är trevligt att folk filmar detta för sånt händer i fiskvärlden, lifes a bitch.
Men ja detta spelar ingen roll för jag tycker om personen som äger dessa fiskar.
15.vem är ditt bästa ligg?
har inte många att jämföra med, har bara haft sex med en :)
SÅ SYND SANDRA
16. visst är Hannah montana cool?
Älskar hennes serie men lyssnar inte på henne som artist
17. din dröm?
Min dröm är att bli rik ehehe ;)
få en man som älskar mig och är snyyygg.
och kanske kanske ha två barn , är inte så förtjust i barn om jag ska vara ärlig.
mest i vägen
18. hör att du fiser ofta, är det sant?
Hej Bea, fin fråga du ligger inne med.
Ja det gör jag varje dag varje minut.
är en riktig fismaskin eller vad? :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback