kill me!

ÅH HERREGUD vad jag har tråkigt... 
gissar på att hälften av min kompiskrets gör något kul just nu.. 
och jag? fast i en håla och läst varenda blogg i sverige (känns det som) 
Tror jag läst sara jönssons från bb blogg tre gånger idag.. 
samma inlägg och allt! 
ja ni fattar... tror jag ;) 


det är väl en jävla tur att jag har det så rent och fint på rummet? 
men tänkte mest visa min supersköna kill luktande tjocktröja!
blev kär i en killdoft på city gross och var tvungen att ösa på haha :D

Kommentarer
Postat av: fanny

du är inte ensam om att ha tråkigt! :(

2011-06-16 @ 21:05:11
Postat av: Anonym

Har du tråkigt kan du alltid komma hem och städa, fan vad det ser ut på rummet. Kram från mamma

2011-06-19 @ 16:55:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback