oh ja, jag är tillbaka.

Tja mina små trogna läsare! 
har nog varit den sämsta bloggaren tror jag men ni får stå ut med mig! 
Jag tänkte först börja blogga på myshowroom och gjort blogg och allt. 
Men insåg sen att jag inte kan svika blogg.se, blogg.se är ju som en homie nu! 
så ni får fortsätta stå ut med denna designen och bloggen hehe ;)  
KANSKE så gör jag en ny header någon dag.. Men det är bara om jag orkar och vill haha. 
verkar som folk redan fått sommarlov? 
Mitt kommer imorgon och det luktar inget annat än awesome! 
det är detta man väntat på det senaste året och ska bli riktigt skönt att komma ifrån skolan ett tag! :D

Vi firar min comeback med en topplista på låtar jag har just nu eller? 
1 to 5

1.
SWEDISH HOUSE MAFIA-SAVE THE WORLD
2.
MILLION STYLEZ-LOOKIN
3.
VINNIE PAZ-END OF DAYS
Prat i ca 30 sek innan låten kommer igång.
4.
JACKIE BOYZ-STICK UP
5.
DIRTY MONEY- ASS ON THE FLOOR

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback