Torsdag!

hej allihopa! :D
Segar vid datan idag.. Har absolut inget vettigare för mig föräns Clara kommer.
Hon tänkte tillbringa sin eftermiddag här hos mig. 
Väntar också på mamma eftersom jag tycker att hon kan åka och handla skor till mig!! ;) 

Blev två bilder på mig och Elli eftersom jag tycker om henne megamycket. 
Den ena är lite nyare än den andra haha. 
vilken får ni lista ut själva. 
och jag tänkte lägga in Min blogglänk i ellis logg på fb. 
så när du läser detta vill jag att du ska veta hur mycket du egentligen betyder för mig. 
Och hur GLAD jag är att ha någon som dig! 
love u <3

Kommentarer
Postat av: elvira

sötnosar!

2011-06-16 @ 14:39:35
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback