Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Använd bild, men wtf


1. Jag skulle vilja säga att jag är en social människa, älskar att prata
2. Jag har fobier för höjder, ormar och fötter, hatar fötter
3. Har en kal fläck på huvudet efter en operation
4. Jag har problem att sitta still, speciellt på mattelektioner
5. Jag älskar musik och det är nästintill en drog för mig
6. Jag är rätt kort (mäter 165 cm över marken)
7. Jag brukar till 95% känna mig nöjd över mitt liv
8. Min största ovana är att jag har problem med hålla mina naglar långa, gillar att riva av dem
9. Jag drömmer om att bli en framgångrik inredningsarkitekt
10. Jag har det rätt lätt i skolan men är väldigt lat

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback