Fredag.

Fick precis reda på att vi inte behöver göra matteprov idag på grund av att lärarna har varit dålig med informationen. Då får jag mer tid över till att göra färdigt samhällskunskapen.
Sitter med värsta träningsvärken också, Dansade i tisdags,onsdags och igår och ikväll kör jag igen.
Även om det känns lite jobbigt i kroppen att vara så här aktiv så är det en skön känsla med tanke på att det kan ge resultat till sommaren.
Sliten är jag också som ni kanske kan se på bilden nedan...


Riktigt sliten tjej, ser typ ledsen ut på bilden haha.
så ledsen var jag i morse över att jag var tvungen att gå upp tidigt! :(


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback