psst...

I lilla hörby har vi något som kallas kulturkalaset.
Förra året invigde de genom att slå på en traktor -.-
Bevisar vad jag bor i för någon by, BONNEHÅLA!
Detta året har hörby bevisat att de också kan vara coola.
Invigningen ska alltså ske med en brandbil detta året,
och det är inte allt, troligtsvis ska jag och min kära dansgrupp dansa på brandbilen.
Hur fett kan inte det bli.
Har redan en syn om hur jag står där på brandbilen med brandbyxor och sprutar ner hela Hörby med brandslangen! :D
nej men skämt o sido, ni som bor nära Hörby kom och checka in det!

Kommentarer
Postat av: ida

aww, tack (A)

2011-03-20 @ 09:11:54
URL: http://idalundberg.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback