Ju mer uppsatsen spottar desto mer blommar jag...inte

Ja jag vet har tjatat övermycket om min religonsuppsats de två senaste dagarna..
MEN jag lider ju?! denna ska vara inne på måndag och jag har skrivit en sida...
Och i helgen har jag inte tid med något trams så kallat läxor.. Eller kanske får ta mig tid, en timme eller nåt.
Måste hålla mig i skinnet till berlin resan jag åker på om två veckor.
Och mamma var rätt tydlig med missköte med skolan och dansen försvinner :(
Så här står jag med 3000000 läxor och en halvfärdig religonsläxa.
Fuck det...


Rätt faschinerad över hur jag kan likna grudge spöket ibland, antar att det är en viktig merit som alla borde kunna eller?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback