Projekt

Jag och ja jag har nu kommit fram till lite projekt vi ska ingå och har faktiskt påbörjat lite

-projekt killerbody
Har tränat tre dagar och ligger och förbarmar mig över hur ont jag har överallt, hade velat slå mig i pannan över hur dum jag är men känner tyvärr inte mina armar. "Snälla torsdag var snäll mot mig"

-projekt sluta med candy crush
Haha höll fem minuter sen kom jag på mig själv att sitta och spela såå inte ens lönt

-projekt stude
Vill helst inte prata om denna punkten..
Hej då sociala vackra liv och hej läxor/uppgifter över öronen
-Projekt studenten
Börjar ju dra ihop sig med stormfart och jag har bara hälften fixat wiho ju, ska slänga mig i en container och dricka vodka.
Palla bry sig det är bara studenten åhåå


/ skriker av smärta varenda gång jag vänder mig


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul!

2013-05-02 @ 18:10:30
URL: http://linaohlsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback