Varför inte bara gå i ide?

Min morgon började underbart med kvittrande fåglar och solljus som höll mig sällskap när jag käkade min havregrynsgröt (eller kanske inte men nästan..) All tur stod på min sida, lyckades även av någon konstig anledning slänga min mobil på golvet i halvsömnen utan att den fick minsta repa eller något! Starkt jobbat när man har iphone ju.
Det var när jag satt på bussen allt skulle vända, några tyckte att de skulle skoja till det genom att fylla på sitt värdelösa busskort på bussen.
Sen dess har det gått utför....
Missade tåget och vem vet vad som väntar mig härnäst...
Med denna oturen kommer jag definitivt inte stöta på shm i Lund...
Inte för att jag hade gjort det ändå men chansen hade kanske varit större ju.
Tog en bild för att visa hur arg jag är.
Människorna på tåget måste ha trott att jag rymt från psyket när jag sitter och gör grimaser till mobilen.
/"ut med alla människor" supporter


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback