Djupa tankar om örtofta sockerbruk och 33 pingviner

+ med denna dagen.
•Jag har tränat upp mitt tålamod genom att sitta still, stort framsteg för min "diagnos" på ADHD jag fick på en svinseriös psykologihemsida eller?
Eller igen?
• jag har varit ledig och ägnat mig åt OC och min nya älskling seth cohen.
•blev bjuden på frulle på EH av student tjejen, gott ju.
•fick känna kulturen på polhem och klappa nästan en polisbil

- med denna dagen.
• mitt kära gymnasie valde fel tidpunkt att meddela min ledighet eftersom jag var mer än halvvägs till Lund
•har säkert frostskador på mer än halva min kropp och får säkert amputera mina armar och ben
•gick upp i onödan idag, eller det kanske nämndes men lika bra att gnälla över det en gång till.

Planer på ikväll?
Antingen kolla top model och käka chips och annat flott medans brudarna med sina vältränade/smala kroppar försöker få en chans att hamna på the top eller sluta mig i bubblan av OC, seth cohen, volchock och de andra små luringarna.
Inte så att jag gjort det dem senaste dagarna näää då.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback