Hatar mest

Blev djupt inspirerad av vår allas kissie när jag såg att hon lagt ut saker som gjort henne arg.
Tänkte göra min egna lista över saker jag hatar.

1. Taylor swift
2. När folk säger saker de inte menar
3. När folk hatar tofflor och är toffel själv
4. Tofflor (det finns fler än pojkvännerna tro mig )
5. One direction (utom två låtar)
6. Alla småtöser som inbillat säg att de kommer få justin bieber
7. Alla småtöser som inbillat sig att de kommer få shm (inklusive mig själv då)
8. För lite sömn
9. Bad hair days
10. Dåliga sminkdagar
11. "Idag är jag ful" dagar
12. Att vara fylletaxi
13. Alla kött och fisk saker med ben i
14. Facebookhorerier
15. Vuxna människor med en mognadsnivå som en tolvåring
16. Affären jula
17. Ormar
18. Skumma typer i gatuhörn
19. Kaivar
20. Religion
21. När hörlurar slutar fungera på tåget/bussen
22.snåla jävlar

Inte mycket livsglädje kvar i mig känns det som.....

/bitterfittan deluxe


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback