Sorligt liv

Sa egentligen till mig själv att jag skulle sluta upp med serienördandet och skaffa mig ett liv. Även blivit uppmuntrad till att jag skulle behövt en pojkvän (tack mamma). Meen så kom one tree hill och upplevde nostalgi och var tvungen att kolla från början.
Just nu:
Sitter och storbölar över nathan och haleys första kyss samtidigt som jag muttrar över hur patetisk och blödig jag blivit.
Men jag har tur, dansen börjar igen imorgon så saker och ting blir normalt och superhäftiga hårda rebecka kommer tillbaka.
Ja seth cohen, nathan och lucas scott volchok och alla andra jag blivit hopplöst förälskade i JAG SLÄPPER ER FRIA, må ni flyga som fria fåglar.

/Fyrkantiga ögon


Kommentarer
Postat av: Sarah

Var med i dagens blogg som avslutas ikväll :) kram

2013-01-28 @ 10:24:39
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin
Postat av: jennifer

du borde bli författare man

2013-01-28 @ 23:26:17

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback