En helt vanlig torsdagsjävel

99 dagar är inte lika spännande som 100 dagar.
Haft en dag då jag helst bara vill fokusera på mig själv och ingen annan.
Haft humörsvängningar, slå någon i huvudet viljan och omfamna min säng som ett spädbarn har också kommit i tanken.
Ett ypperligt exempel på ett vanligt händelseförlopp för mitt humör hände för bara några minuter sedan.

Tåget stannar vid en stoppsignal= lätt irriterad Rebecka

Rebecka inser att bytet mellan tåg och buss är tight= orolig Rebecka

Bussen kör iväg när Rebecka kommer till stationen= arg Rebecka med gråten i halsen samtidigt som hon överväger att börja gå till ludvigsborg

Bussen stannar till och plockar upp Rebecka = överlycklig Rebecka och har nästan glädjetårar istället

Visar minerna med bilder också så att ni verkligen fattar


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback